vineri, 5 februarie 2016

Fotograf nunta botez cununie civila bucuresti

 Fotograf nunta botez cununie civila bucuresti

Salut, numele meu este Andy Casota si sunt fotograf de nunta.
M-am gandit ca trebuie sa scriu cateva cuvinte despre mine ca sa puteti intelege ceea ce fac, de ce fac asta si cat de mult iubesc ideea de a fi fotograf.
M-am nascut in Craiova, intr-o zi friguroasa de februarie. Am avut o copilarie frumoasa, plina de peripetii in care am incercat sa pun in practica o gramada de idei. Copil fiind am inceput sa apreciez foarte mult artistii pentru capacitatea lor de a creea si de a fi diferiti. Bineinteles ca aceasta apreciere s-a transformat intr-o dorinta arzatoare de a fi artist. Din aceasta cauza la varsta de 6 ani ma urcam pe scena improvizata in fata blocului, cu un microfon in mana alaturi de un grup de prieteni, fiecare cu ce instrument gasea pe acasa ,de la muzicuta pana la trompeta in incercarea mea de a fi artist. Vocea nu prea m-a ajutat asa ca m-am indreptat catre alte vocatii cum ar fi sportul (fotbal, volei, handbal), actorie si oratorie, dar nici una dintre ele nu a fost ce imi trebuia. Au fost activitati frumoase care m-au ajutat sa invat multe si sa ma dezvolt atat fizic cat si psihic.
Fotografia a fost una dintre activitatile care m-au atras cel mai mult si in care mi-am dat seama ca ma poate conduce la ideea de a fi artist. Prima data cand am luat contact intr-adevar cu fotografia a fost acum multi ani cand un prieten imi arata ce poate face un aparat in modul manual. Asta se intampla pe vremea cand un aparat de 4 megapixeli era considerat bun.
Am fost pur si simplu uimit de imaginile pe care le puteai crea si cate lucruri puteai sa exprimi printr-o simpla fotografie. Totul a functionat ca un hobby, eu fiind responsabilul cu fotografiile la orice petrecere sau orice eveniment care se desfasura in grupul nostru. Usor usor ideea de a fi fotograf s-a accentuat si am inceput sa imi doresc ca fotografiile mele sa treaca la urmatorul nivel. Am studiat, am urmat cursuri si am invatat ce inseamna sa faci o fotografie si nu doar o poza.
Am decis ca trebuie sa trec la nivelul urmator si sa imi pun pasiunea la treaba. Am inceput sa investesc bani in aparatura, care intre noi fie vorba, pasiunea de a fi fotograf nu este una ieftina deloc; si am luat pentru prima data contact cu fotografia de nunta. In prima faza am fost uimit de ceea ce poti face, iar pe masura ce iei contact din ce in ce mai mult cu aceasta ramura a fotografiei, pur si simplu nu te mai poti dezlipi.

fotograf bucuresti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu